dnes je 7.7.2020

Input:

Email-marketing 2018 alebo Ako posielať emaily tak, aby to malo zmysel?

14.5.2018, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Dĺžka videa: 00:39:12

Kapitoly videa

Chcete posielať hromadné emaily správne? O emailmarketingu, ktorý prináša výsledky vám vo videoškolení porozpráva lektor, ktorý emailmarketing rieši v každodennej praxi.

Obsah:                              

  • Začíname
  • Emailmarketing?
  • Otázky, na ktoré sa budeme pýtať
  • PREČO?
  • KOMU? – Mailinglist
  • KOMU? – Mailinglist - Registračný formulár
  • KOMU? – Mailinglist - uvítacia správa / welcome message
  • AKO? / KOMU? – Segmentácia
  • AKO? / KOMU?
  • AKO? / KOMU? Personalizácia
  • AKO? / VZHĽAD
  • AKO? / ČO? / OBSAH
  • AKO? / ČO? / OBSAH – Značka
  • AKO? / ČO? / OBSAH - subject line
  • Kedy?
  • Testovať…testovať…testovať
  • Výsledky – kontrola
  • Automatizácia
  • Automatizácia - Zabudnutý košík
  • Automatizácia – Transakčné emaily / Potvrdenia objednávky
  • Automatizácia – Trigre
  • Trendy?
  • Trendy – interaktívny obsah

Lektor

Ing. Martin Drdák

Ing. Martin Drdák

Vo svojej spoločnosti Consultee, s.r.o. pracuje ako konzultant v oblastiach emailmarketing, SEO, ecommerce a social media marketing. V roku 2000 bol pri vzniku ticketportal.sk, kde písal prvé riadky kódu tohto známeho webového projektu. Následne prešiel cez pozície analytika a projektového vedúceho k manažérským pozíciám. Internetový marketing vidí nielen z pohľadu marketéra, ale aj pohľadu ITčkára, pričom tieto dva svety vie spojiť. Consultee, s.r.o. okrem dennodennej konzultačnej činnosti pre rôzne veľkých klientov prevádzkuje niekoľko eshopov, preto sú prezentované informácie vždy aktuálne a priamo z praxe.

Viac info: https://www.linkedin.com/in/martindrdak/